FOLLOWERS :)

Monday, 28 March 2011

malas sungguh seyh !!

assalamualaikum..well done!! :)
tengah buad apa?? nk join... bole laa... *saket*


dear kazen :)


oke!! saya akui saya saket...
saya saket malas... macam mana saya nk kurang an saket saya nie ??
saya xtau nak buat apa dah.. tapi malas saya xde lah sampai tahap dah xboleh baek...
kalo ada time2 nyer..rajin laa...especially time maths.. haha
memilih betoi.. haha!!

by the way..esok sekolah !! tolong...
saya malas nk sekolah...esok xde math,,alaaa.... npe x ari2 ade math ??
seb bek ada subjek len yang turut merangsang aku untuk belajar :)

meh cter npe aku suka maths,,
xnk dengar?? xnk dengar xyah laa bce.. spe suoh korunk mendarat kat sini..so kena laa baca..
kalo xnk gak... sila nek atas dan tekan box yang kaler merah or "x".. oke!! :)

        KENAPA SAYA SUKA MATHEMATICS...
  • sebab saya minat maths laa..
  • sebab sum-sum tulang saya pon minat...
  • maths nie mudah.. xyah nk menghapal..hapal formula je... :)
  • n klo saya balek umah...ade orang yang nak tlong ajar an...
  • tu jee kot.. haha :)

but.. don't worry... coz yang laen pon minat gak...sume best :)
kalo nk berjaya...kte kena minat sume benda yang... yang sume laa...
yang jadi keutamaan.. :)
tapi jangan plak sebab minat yang utama..korunk ktepikan yang laen..
bukan xbole minat pj..jangan korunk minat pj melampaui korunk minat maths suda laa..
nty pj 'A'.. maths 'FAILED'...
xsanggop den..


lagi satu ann...aku suka agama... coz3..
ustazah yang mengaja tuu comel!! event pon dh kawen... tp ustazah memang sweet laa..
suke sgt2 laa... ustazah pggl ktorunk satu kelas...
" SAYANK " 
xke bangga nme nyer tu.. haha!! but3... sayank as student an teacher unly tau...
* sayank ustzah ketat2 laa * * nk mkan bubur jagung ustzah ag.. :) *






oppss..saya kekeringan idea..nk tulis psal apa agi nie ??
oke3!! kesimpulan tok entry nie..
jgn memilih... terima seadanya,, event xminat.. minat an jgak...
untuk masa depan jugak an.. an3.. :)


assalamualaikum
peace be upon to you
:)


 till then ..
 an-extraordinary <3
 hazwani mansor <3













Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment