FOLLOWERS :)

Sunday 3 April 2011

demam :(


assalamualaikum :) sehat ??
well done.. sebab awak sehat..
awak.. saya demam...
 uhuk..uhuk..
*sejak bile pake awak saya nie ?? tuka3.. *
taraa..ultraman tarooo.. :)

balik ke jalan yang nyata.. aku pon tak tau.. dari mana berjangkit demam nie...
haa... aku tau...
semalam aku keluar dengan mereka-mereka...
one of them *aizat rahaman r ezat rahaman* demam...
aku duduk depan dye... memang laa....
to ezat rahaman : ' yang ko pegi bersin depan aku semalam kenapa ? see... aku dah berjangkit dengan 
saket ko yang xseberapa tuu..cmne nie ?? aku nk sue ko !! tak.. aku nk ko bayar ganti rugi...'
tapi..yang sebenar-benarnye...
 ezat rahaman mana ade bersin depan aku pon... saja buat onar.. *sorry ezat rahaman.. haha! *

aku demam pon maybe sebab cuaca kot.. malaysia sekarang kan so hot ! pas2 tibe2 je hujan..
n maybe sebab stress dengan kerja sekolah yang tak pernah nak abes..
tambah lagi dengan folio yang semakin berlambak dan menimbun...
memang berat laa otak nie...
nak kena ingat tu..nie..tuu...niee... +_+

dan antara faktor-faktor yang menyebabkan remaja lari dari rumah ialah...
ehh.. silap3.. termasuk keja sekolah pulak... 
see... otak dah penuh dengan keja... tapi xpe.. aku suka.. ade laa gaya macam budak nk PMR ..
hee.. :)

haa..faktor laen an... :
maybe jgak coz minggu nie.. minggu orang demam kot... 

1 - my along *hye.. puan intan*
2 - ezat rahaman *u juzt mention him 8mins ago..*
3 - my neighbour cat *tompok*
4 - my wimax *modem*

camne aku bole tau si wimax tu demam.. :
semalam @ sabtu... malam tu..lebay kurang jam 8.35 malam...
aku nk online... aku cucuk laa dye kt lubang tuu...
mula2 merah..pas2 biru..tunggu kejap..merah blek..
aikk...aku xbaya ke ?? opss..daddy xbaya ke ??
rasa nye baru semalam baya... resit dye masih merah lagi.. haha!!
after a few minutes .... aku dah siap minum n membuang mana yang ptot...
si wimax mula berkedip2 biru..
yeaaa !!! dh setengah jam aku online... 
TIBE-TIBE
aku dapat satu buzz* by sape nk tau ??
by si wimax yang warne hitam dihiasi bear yang comel nie..
terkejot berok lagi katak aku time uhh...
dye buzz.. aku buzz laa balek an..
pas tu dye type..
' boss... saya xberapa nak sehat laa hari nie... saya nk mintak mc.. tapi boss dh seminggu 
xonline..sian pulak.. jadi saya kasi jugak online.. '
' laa...wimax nie.. nape xcakap awal2.. saya boleh je xonline.. nty awak melarat macam mana ??
awak bole xtahan ke nie ?? dh pegi klinik ke belom ?? nk saya bwak kan ??
' xpe boss.. saya boleh tahan lagi.. saya dh makan ubat td.. cuma saya nk minx
kebenaran untuk rehat pukul 11 malam kank.. bole boss ?? n saya dh pegi
klinik td.. wimax jiran sebelah dh bwak kan '
' kalau macam tuu.. saya benar kan.. pukul 11 nty awak boleh rehat.. sambung lah kerja awak..
saya xbeban kan awak... '
' terima kaseh boss.. sayank boss :) '
lepas tuu.. wimax pon senyap.. xpe laa... dye tengah keje tu..
aku bia an.. n tepat pukul 11 malam.. aku offline untuk bagi laluan si wimax kesayangan rehat..
to wimax : terima kaseh sebab bagi kejasama semalam.. saya naek an gaji awak :)

okey.. sampai nie je laa kot.. aku nak gosok baju..
pas tu..kite tido !! esok sekolahh.. rase cm nk minx mc jer...
kpale bdenyut semacam.. belakang cm kne tumbuk...
haishhh.. xpe3..
saket tu ann menghapus dose2 kecil.. insya'allah.. :)

asssalamualaikum 
peace be upon to you
:)





Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment