FOLLOWERS :)

Sunday 24 April 2011

mid year test !

hello world ..
di pagi isnin yang mulia ini.. 
saya menadah tangan berdoa agar segala yang bakal berlaku pada minggu adalah yang baek2 belaka...
dan dipermudahkan segalanya.. 
amin ~ :D

berbalek kepada tajuk entry..

MID YEAR TEST IS COMING !



sedikit cuak,gerun,pening dan suke !
cuak sebab ramai orang menaroh harapan pada aku an result yang bakal aku bagi..
antara gerangan yang menaroh harapan :
- daddy (en.mansor)
- mummy ( pn.janiah )
- along ( kak intan )
- angah (kak ain )
- abang ( abang paan )
- akak ( kak una )
- uncle ( en.hasan )
- cikgu ( xdpt nk list, haha )
- pengetua ( cam ye je.. ye kot ! )
konon rame.. haha !

gerun sebab banyak yang nak kne bace..

pening sebab mid test nie buat aku dilanda demam stress...
cehh !! haha...

dan suke sebab top 20 mid year akan dibawa holiday ke..
*secret.. aku memang xtau nk g mane*
coz it.. aku an the others friends dh plan tok pulun mid year nie..

ABES-ABESAN !

sebab kalo betol laa jadi nk g holiday tu an..
bia kelas ktorunk yg penoh an bas uh !
terbaek dari ladang !

.....................................................................................................................

done part tu !

semalam... no ! kelmarin, sekola..
sekola ganti cuti deepavali.. coz sekola aku memang rame budak peralihan india...
sepatot nye.. kitorunk sume.. student2 dr form1 till form4 kne dudok dlm dewan..
form5 plak ade kem ! suke laa korunk xyah sempit2 dlm dewan uhh..
tp jgn risau.. kitorunk pon xdok dlm dewan laa..
haha !

aku ngan kengkawan aku yg bape kerat je dtg uhh..
xdok dlm kelas coz kitorunk kne pggl an cikgu sebab rosak an kelas !
kene sebat doe ! saket ! tebal plak rotan uh ! memang laa..
sehari aku dudok pelan2 cam kne buasir sebab saket yg amat sgt !
sedang an bukan salah kitorunk.. ade budak sabotaj ! terok betol...
xsuke !

oke ! aku tipu ! haha !
mane ade rosak an kelas laa.. haha !
kitorunk kne pggl an cikgu math coz dye nk buat kelas extra..
buat latihan PMR tahun dulu2..
susah ! mmg susah !
cmne laa budak2 PMR dulu2 uh jawab..
kalo aku laa... nta laa..
haha !

selesai jer jawab.. rest pon dtg..
lepas jer rest.. kitorunk msok kelas balek..
tp cikgu ckp.. 

cikgu : kalo awak xnk buat math dah.. awak bole lah masok dewan.. 
kami sume : xnk ! kami nk wat math.. kami an baek..
cikgu : haa.. yela2.. cikgu tinggal an kamu an anak cikgu...

terbaek ! kitorunk xnk msok dewan bena nyer..
bosan ! haha !
anak cikgu plak an.. lawa.. comel je.. 
student uia.. jd guru sandaran kt skola ktorunk... 
baek ! lepas je cikgu pergi..
kitorunk sume wat hal sendiri.. mane ade wat math.. haha !
konon je..
naseb baek anak cikgu uh baek.. suke !
*krul akmal* my frenz bwak gitar..
giler laa budak tuu..
tapi ape sala nyer.. kitorunk siap jamming dlm klas ag.. 
nyanyi lagu.. jason mraz an taylor swift, speak now !
belaja kod gitar.. sampai melecet jari *krul akmal* maen gitar.. 
haha !

...............................................................................................................

done that part !

oleh kerana mid test yg semakin hampir...
aku an kawan2 aku telah berjanji di depan tembok batu tepi jalan...
untok tidak akan sesekali meng online an diri or meng hupdate an belog..
till mid test abes ! bagoss...

jumpe pas abes mid test :)













































Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment