FOLLOWERS :)

Thursday 7 April 2011

welcome to the club !

assalamualaikum :) well done :)
sehat ?? semoga you ouls sentiasa sehat beside family, bestie and boyfie r girlfie :) 

for korunknye information.. aku telah melibatkan diri dalam acara sukan renang...
oppss... bukan laa... :) dalam pelajaran instrumen kompang :)
sangat2 best... paluan kompang uhh.. memang tak dapat nak cakap la..
sekali palu.. perghh.. puas !
event pon bunyi kompang uh buat aku pening2 lalat sket coz bunyi dye yang memang..
superb !
mule2.. aku ingat xnk join..coz buat ape nk join.. bukan dapat sijil pon.. *terok*
pas tu.. *elah zam zam* suoh aku join..sebab belaja bende nia memang syok gler..
ok fine ! aku join ! oke :)


so.. hari yang dinanti-nanti pon tibe *5-4-2011*, first date dengan kompang..
first date nyer kat padang sekolah.. 
bler cikgu kompang uhh datang ke padang..*cikgu ali* n merupakan warden asrama smka...
 semua buat muke teruja !
memang tak tahan !!
cikgu ali suoh la budak2 yang menempek kat situ tolong amek kompang.. excited3 !
oke ! done la part tu :)


suddenly !
cikgu ali panggil sorang budak nie..*ijat* opss...aku kenal mamat nie..
duduk satu kawasan tempat tinggal an aku n ex-student smka..
papp..pappp..pappp...
mamat nie pandai maen kompang ! tipu laaa.... suke :) haha !
dengar dye maen kompang.. pergghhh.. gler teruja katak la !
haha :)


so ! aku dah reti laa jugak maen kompang siket2..
tapi bile dengar yang dah pandai uhh maen kompang !
semangat uh membara-bara ! haha :)




the other welcome to the club is..
especially for my dear friend *ezat rahaman an akmal aznan*
tahniah ! sebab awak berdua dah masok dalam kelas tusyen :)
so ! pas nie kite belaja same2 ek :)
same-same oke ! :)
sayank korunk tight2 laa ! :)




assalamualaikum 
peace be upon to you :)


























Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment