FOLLOWERS :)

Tuesday 13 December 2011

aku sedang meniti kebahagiaan

Assalamualaikum...


Tajuk entri aku, BM betul, haha, tapi betul laa kan, memang aku tengah meniti kebahagiaan punn.. HAHA. 


I tengah senyum manis. 

Who says single tak bahagia, menderita? I bahagia je. Takde lah bahagia sangat, tapi takde lah sampai mandi tak basah, makan tak kenyang. Rase macam nak bunuh diri, pencilkan diri la. DAMN ! Jangan jadi gadis yang bila bercinta, bagi semua dekat boyfie dorang, sebab bila boyfie korang pergi, korang dah takde ape-ape. Korang akan jadi gadis yang paling kesian.

Aku akui lah kan, sejak aku single nie, banyak yang aku kongsi dengan kakak-2 aku sebab dorang pun masih menyingle. Dorang jadi makin paham aku, kakak aku yang sorang tuh langsung tak pakse aku. Bile aku duduk dalam bilik sorang-2, dye macam tau-2 je aku tengah layan perasaan, tapi tu semua mase hari first putus laa. Sekarang TIDAK lagi. :)

Ibu aku pulak, dah start tak sebut aizat, aizat, aizat, sayang IBU ! :)
Kredit aku pulak semakin save, kredit aku banyak diperuntukkan untuk msg ibu aku yang tengah keje. Hee. Syok ape msg dengan ibu. Tak sangke ibu aku sangat pandai ber'short form'. Up to dated you know... HAHA. Dah pandai send msg rindu, rindu, rindu dekat ibu aku. ILY dengan IMY khas untuk ibu dengan ayah aku yang tengah keje je. :) Selalu rase bengang bile ex- lambat balas msg. Now, bengang nape ibu lambat balas, laju-2 kol.. ' Adik, ibu tengah keje laa. ' Ehh, hee. :D Kadang-2 nangis sebab rindu kat ibu. Ibu aku tengah kursus, sebab tu aku mereng nie. Well, anak bongsu katekaw..

Abel pun banyak tolong aku. Abel is my sayanggg. Dye banyak gile tolong aku. :) Tolong layan gile aku. Tolong layan aku bile aku bosan. Tolong hilangkan rindu aku dekat ex-. Tolong jadi kawan aku. Tolong jadi kawan IM aku bile aku online. Tolong aku dalam semua hal. Tolong bagi nasihat. Tolong sayang aku. Tolong IM ILY setiap kali nak offline. Tolong type :* bile aku nak off. Tolong cakap Aku Sayang Kau also setiap kali both nak offline. Serius, aku jadi rindu dengan sayang kat Abel pulak. Walaupun ade jugak yang batu api kan aku dengan ex- but Abel still sebelah aku and says ' biarkan je, dorang bukan tau ape-2 pun.. ' Thanx sayangggsss.. Love youu ketat-2 laahh. :)

I'm dying if my family and my friends takde kat sebelah I, not dying bile boyfie I takde kat sebelah. :)


Love.. :)



Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment