FOLLOWERS :)

Thursday 17 November 2011

dating with love.

assalamualaikum. malam.


petang tadi kan. hujan lebat giler. dari pukul 3 sampai pukul 7. memang best main hujan. esok gerenti demam. ^_^. then, esok tak payah pegi sekolah. no ! kene pergi jugak. esok last day. mane kan tau lepas nie dah tak sempat nak jumpe lagi. kan ? =.='


kita berbalik-balik kepada tajuk entry. *asal ayat skem sangat nieh* dating with love. aku bukan dating dengan boyfie tau. aku dating dengan girlfie aku tp ade jugak sesat dua pisang. aku tak plan pon nak keluar dengan dorang. cume kawan aku yang sorang nieh, dye gitau aku. dye nak pegi pekan. nak beli gitar. tehn, aku cakap lah. ' singgah lah kat easy cafe. boleh lepaking dulu. dye setuju. aku apa agi, cepat-cepat contact yang laen. confirm kan. set mase. lepak ! haha. 


nak cuci mata yang dah beselaput dengan habuk tu ? meh sini. tengok nie.


haruslah dimulakan dengan owner blog kan ? ^_^

sarah aini. nabila aziz. aida athirah. azie lyna. hana farhana. then, ade dua pisang sesat. keyrol akmal. khahar batu bara. 

satu blurr. satu lagi separoh. haha ! ;)

aku order noodles spicy prawn. *menyesal ku akui tak terima cintamu* xsedap.. -__- terus laju-laju panggil abang waiter tu order yang laen. aku order chicken chop. sedap !!! ^_^  suke. ;) 

tapi tak sempat nak snap. haha ! 

tak tau nak letak caption ape. korang tengok lah ye. *_*





















kita akhiri dengan bil ye. cehh ! nak menunjuk lah konon. lukut sekali. bukan nak tunjuk-tunjuk tau. tapi nak gitau, betape bebaloi nyer korang lepaking dekat eqsy cafe nieh. ;)



tapi kan, abang waiter tuh comel. aku requested nak snap gambar dye. spontan aku cakap. ' abang ! senyum. ' then dye cakap. ' haa ? tak mo lah. ' sengih ! comel !!! aku pon. yang bengap sangat requested bukan-bukan mengapa ?! haha ! 

kan hujan kan. macam korang tau je kat sini hujan. disebabkan hujan sampai lewat petang. nak tak nak kitorang kene redah jugak. best mandi hujan ! sampai rumah. tebongkang ! kenyang dan pening kepalak. ;)
dah la malam nyer ade game malaysia dengan indonesia. *sukan sea* tapi tak ape, demi mu untuk malaysia tercinta. sanggup ku tonton bola dalam keadaan besekelubong dalam selimut sambil makan biskut tiger cicah teh panas. *karat 14*. ;)

ape-ape pon. tahniah buat team malaysia yang berjaye kalahkan indonesia 1-0. oke la tuh kan. ^_^ 
nanti ade game lagi. maen lagi superb ye. sayangss korunk ! ;D

jumpe lagi nanty ;)



















Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment