FOLLOWERS :)

Monday 21 November 2011

aummm ! aummm !

assalamualaikum.....





lawa kan gambar tuh ? haha !! tahniah untuk player malaysia sebab bawak balek emas.. ape orang kate 
' ibu pingat emas ' tuh.. ^_^  alhamdulillah.

gerun giler tengok bola semalam. tengok dekat rumah je pun, tapi feeling dye.. macam tengok dekat stadium wooo... abang aku pon tengok dekat rumah sekali.. menjerit sakan sampai kering tekak mamat tuh.. haha !
semua update status dekat faceback pasal bola.. full bolaa.. bolaa.. bolaa. best giler !


aku tengok semalam pon, event pon tengok kat rumah je.. dah bedebo-debo tau.. kalau duduk dekat stadium tuh lagi laa.. mau tak senang duduk kot.. lagi-lagi time penalti tuh, heartbeat aku mau 120 km/jam kot.. haha !
semua orang salah kan Fakri Saarani sebab dye tak dapat sumbat bola dalam gawang. sian pulak aku tengok dia. orang sume dok ngumpat pasal dye. dorang tuh ntah pape nta, at least Fakri Saarani dah tunjukkan effort dye untuk menang. nak dibandingkan orang yang dok cakap-cakap tuh.. komplen je tau.

lepas tuh, geram pulak aku dekat warga-warga indonesia yang tengok bola kat stadium sana tuh. paling aku bengang time Khairul Fahmi terbolos kan bola masa penalti. orang indonesia semua dok sebok ' buuuuuuu... '
sabo je lah.. last-lat, masa Baddrol Bakhtiar gol kan. bola masok gawang. semua terdiam. shhhh ! yang tak tahan nyer. player-player kat belakang dah ready nak lari kt Baddrol Bakhtiar. lepas semua terdiam. GOL !!!! aku dekat rumah dengan kakak dengan abang aku siap melompat-lompat wooo... abang aku teros kol kawan dye. aku teros update status. kakak aku pon teros berlari ke lappy. haha ! tapi yang paling laaa tak tahan kan,, aku dengan kakak aku tengok bola time penalti tuh macam tengok cite hantu yang tahap seram 100/100. haha ! siap pegang domoni lagi. tak nak tengok tapi nak tengok. rasa macam ade kupu-kupu terbang dalam perot pun ade.. haha ! >_<

tapi yang pasti.. lepas aku tengok game sukan sea nie. baru lah aku kenal siapa Baddrol Bakhtiar, Fakri Saarani, Nazmi Faiz Mansor, Izzaq Faris Ramlan. sebelum nie aku kenal Khairul Fahmci Che Mat je. haha ! <3

saje nak kasi korang tensen tengok status aku
semalam. bola je. haha !

btw. SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA. 


jumpe lagi nanty. :)

























Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

No comments:

Post a Comment