FOLLOWERS :)

Monday 28 November 2011

langkawi is awesome !

assalamualaikum..


ouh. unik nya, unik nya, singapura. ehh. ouh. unik nya, unik nya, langkawi. :) huahuahua.
jeles laa.. jeles laa.. suke-mak-nyah !
malas nak intro panjang-panjang. mood tengah teruja lagi nie. nak pegi lagi ! sedey pegi sekejap je. 3 hari 2 malam tuh sekejap tau. tak puas tau ! dapat pegi lame-lame. 14 hari 13 malam lagi best ! terbaekkk...


okay. aku pegi dengan mak aku, ayah, angah, akak, along dengan abang long. also-also si kenit bername dina, anak sedare aku woo.. sampai sane, lepak rumah mak cik aku. dah tengah hari siket baru naek feri. aku naek feri okay je. kakak aku mabuk laut wooo.. huahuahua. ade sorang awek yang dudok sebelah aku pon mabuk woo... sekejap-sekejap makan asam, naseb baek aku tak mabok wooo.. * asal aku banyak sangat wooo nieh ? *


btw, langkawi is ohsem ! beach boy is gojes ! huahuahua. 


cik dina yang gojes ! 


aku tido dalam feri tuh. huahuahua. jadi aku takde lah menyaksikan keindahan alam, panorama, kejadah sume tuh. * skema. skema. *
seda, seda je. dah sampai. ehh ? dah sampai. huarghhhh.. menggeliat. burok perangai.
aku jumpe Hatta Dolmat wooo.. punye klon versi pompuan. sebijik mcm Hatta ghupe dye. nak mintak otogerap, tapi malu. gile hape ! huahuahua.


i love bibir itik. 

burok perangai. makan cenggitu..

anak dara tunggu pinangan.

okayy finee.. lutot aku bengkok sebelah.

gua malas nak edit tambah lighting. huaa...

lantak laa. huaa..

orang kate langkawi punye makanan mahal. aku tengok same je. sedap pon sedap. tapi memang sedap woo... seafood dye best wooo.. tepi laut wooo.. sambil hirup angin pantai wooo.. woooo.. huahuahua.

gojes nyer gua. * gedik *

did you see my tudong terbang-terbang.

women zone.. along pake baju kurung. mak budak betol..

ekspresi ape tuh bapak ?

aku tengah minum tau. tuh muke macam minah senget kejap. hii.

mwehehehe. gamba den takde. :)

nak tangkap gamba beach boy tapi. huahuahua.
tapi kan, mase aku tengah mandi kan, ade satu mamat omputeh datang naek jet ski jumpe beach boy tuh. ghupe-ghupe nyer kan, jet ski dye dah habes minyak. tapi kawan dye ade tetinggal kat satu pulau tuh. kire nyer, dorang dah pegi jaoh giler laa..
beach boy tuh marah, tapi yang paling tak tahan kan. dye tanye soalan kat omputeh tuh.
aku dengar pun kelakar, dye tanye. ' you go there what for ? ' huaaaa...
choii.. grammar hampeh ! then dye kate, ' you give me big trouble. ' okayy siket laa.. omputeh tuh teros buat muke toyee.. padan muke ! degil sangat.. hamekk...
wahai beach boy yang berseluar hawaiii, muke ala-ala Titus Bonaii, belaja lah cakap omputeh betol-betol yer...

btw, ohsem ! nanti kite holiday lagi.. I <3 LANGKAWI.

meet in the other episodes. :)





Good Luck to all PMR and SPM candidates :)

2 comments: